Aralık 25, 2011

not:

sessizce acı çekmek ne ise ben onu yaşıyorum şu an.
aa, ses verdim. ve bozdum.
ne değişir ki.
ne anlar.
kendimi suçlamak için yer ararım.
bana bir yer ver.
bir küçük koltuğa bile kıvrılırım.


***


bazı inadın sonunda olmayacağını bilirim.
bir keresindeyse, inat yapacak yüreğim kalmadı. dinlenmeye gittim.
ben çok basittim; oysa karışıktı dünya.
bisikletimin freni yoktu hem. bir keresindeyse taktırınca,
fren beni asfalta vurdu yine.
asfaltın acısını ne severim.
sızlar deri, kanlı.
avuç içindeki soyulmaları ne severim.
hem o nasıl sevdirir bana canımı.


***


saat de bilmem kaç.
yazmaya korkuyorum, bunu anlayamaz akıl.
defterim burasıyken hazır,
hepiniz aslında o'sunuz!
ve ben yasaklı kelimelerimle cümleler kurmaya çalışıyorum,
yasaklı kelimelerimi kullanmadan..
kurallara uyarım hem ben.
emrinize de amadeyim.
iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder